................................Co může změnit charakter člověka?............................

Annah

24. srpna 2007 v 18:44 |  Kamarádi
Jméno.......................Annah
Rasa.........................Tiefling
Přesvědčení..............Chaotické dobro
Zaměření..................Bojovník/Zloděj
Frakce.....................Volná liga
Pref. Zbraň..............Pěstní dýky (boxery)
Zvlášt. schpnosti......3
Síla..........................14
Odolnost.................16
Obratnost................18
Inteligence................12
.................................................................................Charisma..................13
.................................................................................Moudrost.................10
ANNAH je tiefling, respektive její matka nebo otec byl(a) člověk. Je prostořeká a poněkud postrádá vychování, ale v boji je skvělá.
Kde naverbovat: Prvně ji potkáte hned před Márnicí, ale přidá se k vám až donesete Pharodovi bronzovou kouli.
Z její minulosti: Annah je vlastně sirotek. Jako malou ji opustili oba rodiče, ale naštěstí se jí ujal Pharod a stal se jakýmsi jejím adoptivním otcem. Vyrůstala v Úlu a živila se stejně jako Pharodovi nohsledi - sbíráním mrtvol. I Annah má co do činění s vaší minulostí. Našla vaše tělo v Uličce neustálých vzdechů, kde, jak se dozvíte, vás zabily Stíny.
Zvláštní schopnosti: Annah je zlodějka tělem i duší. Má tři vlastnosti: Páčení zámků, Kradení a Kradmý pohyb. Mě osobně by stačil kradmý pohyb - já víc ke štěstí nepotřebuju. Kradení a Páčení je snad všem jasný, takže přejdete ke Kradmému pohybu. Jakmile se dostane do lokace plné nepřátel a víte zcela jasně, že máte hodně mizivou šanci na přežití, máte Annah. Označte z celé skupiny jen ji a použijte kradmý pohyb. Všechny tři vlastnosti jsou se dají vytrénovat na 110%, ale je jen na vás, kam to dáte. Zpátky k plížení: Když se musíte dostat do další lokace, případně něco vzít, máte vyhráno. I když do další lokace vstoupí jen Annah, objeví se tam celá skupina. Když Annah otevře dveře nebo koukne do truhly, plížení zmizí. Pokud Annah uvidí nepřátelé, už se znova plížit nemůže a selže to. Pokud plížení vytrénujete na 110%, nepřátelé nemají šanci Annah odhalit. Ano, je to bohužel pravda, i když se plížení povede, může selhat dřív, než se dostanete, kam potřebujete.
O čem si popovídat:
Zeptejte se, proč šla do Uličky hledat vaše tělo a zeptejte se, jestli jí tam něco netáhlo.
Zeptejte se, jestli u vašeho těla něco nenašla a když přitlačíte, dostanete prstýnek.
Zeptejte se, proč hledat Pharod bronzovou kouli.
Zeptejte se na Pharoda a zjistíte, že klíčem k jeho pokladnici je jeho hůl. Počkejte, až Pharoda zabijí Stíny a jděte pro hůl, ale hlavně pro kouli! V pokladnici sice nic moc není, ale stojí to za ten pocit vyřešené záhady.
Annah vás může přeměnit na zloděje.
Až se vrátíte od Ravel, zeptejte se jí, o čem to Ravel mluvila a když jí políbíte, budete mít odolnost na oheň 5%. (PS.: mě to jednou šlo, jednou ne, takže bacha)
Na co dát bacha:
Jednou, už nevím, jak se mi to povedlo (mám pocit, že když jsem přibírala do party Grace) se mi povedlo s Annah špatně vést rozhovor a ona mě napadla.
POkud ji máte v partě a zkusíte uskutečnit obchod s prostitutkou ve svůj prospěch, nepovede se vám to a Annah může dotyčnou i napadnout.
Závěrem: Annah je super postava, sice jsem si jí neoblíbila tak jako Dak´kona, Mortieho nebo Nordoma, protože mě občas celkem štve, ale i tak je skvělá. Nejlepší zbraně pro ní jsou Moodriny pěstní dýky, které jsou pod pohřbenou vesnicí u krejčího v Dolní čtvrti jí můžete koupit novou vestu.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 Ruda Ruda | E-mail | 13. září 2007 v 20:54 | Reagovat

Co se týče dialogů s Annah: také jak přijmete Grace - pak promluvíte s Annah tak vám řekne že s Grace nechce cestovat - tak jsem Grace s party hned odstranil (protože jsem to těd hrál jen s Annah - ostatní postavy - jen kvůly zkušenostem - pak na místě hned propustim).

Rozhovor s prostitukou - Annah samozřejmě začne žárlit a div ji nezamorduje svými dýkami

Při rozhovoru s Ravel - Ravel se proměnila Annah - nechal jsem Bezejmeného aby ji políbil. Pak když jsem si o tom promluvil s Annah ... projeví naplno své city k Bezejmenému

Konečný dialog kterým hra končí - rozloučení se s Annah - ona se vratí do Sigilu, Bezejmený do Války Krve

2 Autorka blogu Autorka blogu | E-mail | 21. září 2007 v 15:48 | Reagovat

Díky za doplnění

3 Loner Loner | 26. května 2008 v 21:07 | Reagovat

Jen bych připsal takový postřeh, ve chvíli kdy ke konci hry osamocená Annah čelí Transcendentnímu, je, jinak výborný překlad, trochu odfláklý. Transcendentní by měl správně říct: Sledoval jsem Toho kterého jsi následovala/doprovázele... ne Jednoho.Annah křičí nesmyslné :,,Uvězním tvé kosti slyšíš (mě)? Uvězním ...!" Zní to opravdu divně a taky nesmyslně už jen proto, že Transcendentní kosti nemá. Správný překlad má znít ,,Zavři (tu svoji) klapačku, slyšíš (mě)?" A nakonec se Transcendentní ptá zdali jí ten koho doprovází dělá starosti, správně se jí má ptát: ,,ODPOVĚZ MI NA TOTO A POZNÁŠ TICHO, DÍTĚ. ZÁLEŽÍ TI NA TOM KTERÉHO DOPROVÁZÍŠ? a Annah odpovídá: ,,Záleží mi na něm víc než na mym životě.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama