................................Co může změnit charakter člověka?............................

Hlavní linie

22. srpna 2007 v 12:18 |  Návody
Márnice
Začínáme v Márnici v městě Sigilu. Po probuzení si na nic nevzpomínáte a přiletí k vám ukecaná lebka (o té více v Kamarádi). Přiberte jí do party a hurá na průzkum. Lebka vám přečte tetování, co máte na zádech a zjistíte, že máte najít jakéhosi Pharoda. Lebka vám řekne, že jeden ze zombíků v místnosti má klíč. Ve skříni najdete skalpel a nějaké ty obvazy (léčítka). Zabijte zombíka (klidně všechny v místnosti) a vemte klíč. Pokecejte se všemi zombíky a zombijkami, můžete z nich získat zajímavé věci a při prvním setkání se zombíky-ženami si poslechněte Morteův komentář. Pokračujte v tomto patře až najdete Dhalla u knihy mrtvých. Pokecejte s ním a zjistíte, že už jste tady v Márnici několikrát byli. Hurá - první kousíček minulosti! V jedné místnosti je člověk převlečený za zombíka. S tím pokecjte. Chce po vás klíč od balzamovací místnosti - ten má spalovačka Ei-Vene -, jehlu a lahvičku balzamovací tekutiny. Jehla je mimo jiné v jednom zombíkovi a lahvička ve stroji ve vedlejší místnosti. Po přinesení jehly a tekutiny vás falešný zombík převleče za zombii a pošle vás do prvního patra. Tam se dostanete z místnosti, v níž jste začínaly po schodech dolů. Falešný zombík vám ještě poradí, abyse nemluvili na žádnou vnímající bytost (Spalovači) a neběhali. Řekne vám ještě, že z Márnice vede tajný portál. Ten se dá aktivovat kostěným amuletem, co se dá získat ve třetím patře. V prvním patře je v severovýchodní místnosti náhrobek. Když k němu přijdete, objeví se duch ženy. Provmluvte s duchem a zjistíte, že tato žena jménem Deionarra vás milovala. Mluvte s ní, ale ona vám o vaší minulosti neřekne skoro nic. Po ukončení rozhovoru Deionarra zmizí, ale můžete jí znovu vyvolat klinutím na její náhrobek. Portál je poblíž Deionarry v oblouku. Projděte jím a dostanete se do hrobky.
Úl
V části Úlu, kde vyjdete na denní světlo můžete najít tieflingskou holku Annah. Poznáte jí snadno, stojí u věže a má ocas. Popovídejte si s ní, ale dejte pozor - je dost vznětlivá. Nic podstatného vám ale neřekne, jen to, že Pharod by měl být někde poblíž. V téhle části Úlu je i spalovačský bar. Tam zjistíte, že spalovači podezírají Pharoda z nějaké nekalosti, protože odevzdává až příliš mnoho mrtvých. Požádají vás o vypátrání jeho zdrojů, ale nemají jasnou představu o tom, kde je. Když půjdete na Hadrníkovo náměstí, jeden z prvních baráku je šéfa jiné party. Jmenuje Sharegrave. I on vás požádá o nalezení Pharodova zdroje a řekne vám o sledování dřevěných plošin. Jděte po dřevěné lávce v západní části lokace. Když dojdete k jejímu konci, oznámí vám deník, že průchod vypadá dost divně a možná o něm někdo bude něco vědět. Jděte za zlodějem, co hlídá před vchodem do Sharegravova obydlí a on vám poví o Železné Nalls. Nalls je poblíž tržiště v JZ Úlu. Řekne vám o tom, že je třeba harampádí k aktivaci portálu. S harampádím, co od ní dostane, jděte zpět k průchodu. Hoďte harampádí dovnitř a projděte portálem. Teleportne vás to o kousek vedle, pod lávku. Zamiřte ke dveřím na skládku. U vchodu je pár sběračů a jeden k vám hned zamíří. Popovídejte si s ním a pak jděte směr východ. Narazíte na místo plné banditů a jeden s vámi opět promluví. Pak projděte poklopem a jste v Pohřbené vesnici. Druhá možnost, jak se tam dostat, je nechat se na skládce zabít.
Katakomby
Pokud jste použili druhou možnost, jste v domku u bláznivé Marty. Pokud ne, tak jste v severní části vesnice. Ve východní části vesnice je vchod k Pharodovi. Pharod je scrvklý stařík a po rozhovoru se dozvíte toto: Pharod váš deník (alespoň podle sebe) nemá a chce po vás najít bronzovou kouli. Koule je v katakombách a tam to je poměrně o držku. No nic. Koule je v Přemožených národech. Já jsem tam šla přes Mrtvé národy, ale je to na vás. Celou lokaci projděte. Jsou tam takové roztomilé ještěrky, ty lítací hlavy a ghúlové. Na mě ghůlové neútočili, ale možná to bylo tím, že jsem byla u Mrtvých národů. Ještěrky jsou takové nic moc, zvlášť když použijete Morteovo kouzlo Litanie kledeb. V jedné místnosti je koule. Projděte celou lokaci až na jih a vyražte do hrobky. Tam musíte sami, ale to je jedno. Hrobka je plná pastí, ale nesnažte se léčit. Vyberte první místnost a vyražte směle do dolší místnosti. Než do ní dojdete, teleportne vás to. Tam, kde jste teď to vyberte a nezapomeňte na klíč. Pak jděte do středu znaku na podlaze a počkejte, až vás to zabije. Jste znovu ve výchozí síni. Vyražte znovu do haly a zase vás to teleportne. Tentokrát jinam. Tenhle postup opakujte do doby, než se dostanete do středu čtyř místností. Tam je zamčený sarkofág. Kolem něj jsou čtyři panely. Každý přečtěte a zatlačte na něj. Některé panely se dají přečíst několikrát a pokaždé je tam něco jiného. Pokaždé zatlačte. Z panelů se dozvíte, že je to deník nějakého vašeho minulého já. Jeden z panelů obsahuje tetování na vašich zádech, ale tentokrát je tu ještě jeden řádek: Nevěř lebce. Poté, co zatlačíte na všechny panely a otevřete sarkofág se nechte znovu zabít. Zkuste se nechat zabít v různých místnostech. U jedné vás to teleportne do jiné místnosti než do výchozí. Vstupte do portálu a dostanete se do Přemožených národů. Ještě než opustíte katakomby, jděte do hrobky rozdělení. Jsou tu normálně nějaké ty potvory. Ale hlavně je tu vaše uhnilá paže. Vezměte jí a konečně můžete za Pharodem.
Tetování
Dejte mu kouli a sláva, dostanete informace! Váš deník Pharod nemá, ale pomůže vám. Během rozhovoru přijde Annah. Ano, je to ta Annah, co se o vás nepříliš uctivě vyjadřovala v Úlu. Annah se přidá k vám do party a má za úkol dovést vás na místo, kde vás našla. Dostanete se do Úlu poblíž Doutnajícího nebožtíka. Nakupte si dost léčítek - je to tuhý boj. Ještě předtím zajděte do Fellova tetovacího salónu. Zeptejte se ho na vaší paži, co jste našli v katakombách a nechejte si překládat od Dak´kona, kterého najdete v Doutnajím nebožtíkovi. Pokud jste už předtím s Fellem nebo jiným dabusem mluvili, rozumíte tomu, co Fell říká. Dak´kon vám bude překládat, ale po chvíli zjistíte, že lže. Zeptejte se ho na to a on vám to nakonec řekne. Zjistíte, že jste v minulém životě Dak´konovi zachránili život a uvrhli k sobě do otroctví. Taky se dovíte, že jste v minulém životě cestovali se čtyřmi společníky - Ženou, co vás milovola; slepcem, co vidí; podlézavým společníkem; a otrokem. Žena byla Deionarra, slepec lučišník Xachariáš, co viděl co jiní ne, otrok byl Dak´kon a kdo byl společník nemám tušení.
Ulička neustálých vzdechů
Vraťme se k Annah. Dovede vás do doupěte banditů. Jsou dost tuží. Promluvte se Sybil (když jste neutálové nebo hodní) nebo Tirasiem (chaotici nebo zlí). Zabijte mága v nejvyšším patře. Za dveřmi, u nichž čeká Sybil je spousta banditů, ale našla jsem trik, jak s nimi neskřížit zbraně. Otevřete dveře a celá parta ať ustoupí vzad. Vyberte jen Annah a použijte její zvláštní schopnost plížení. Propližte se kolem banditů a nechte Annah ať sama vejde do Uličky neustálých vzdechů. Jelikož jste ale v jedné partě, do uličky se dostanete všichni. Ulička sama je liduprázdná až na jednoho dabuse. Ten vám nic neřekne, ale v jednom baráku je mrtvý dabus. Použijte schopnost Kosti vyprávějte a zjistíte, že ho zabil ten dům. Vám ale neublíží. Vezměte z mrtvoly kladivo všechno, co tam je. Pak sejděte po schodech dolů na konci uličky. Tohle je místo, kde vás našla Annah. Shlédnete krátkou animaci o tom, jak vás napadli stíny a jak vás Annah našla. Ze stěny se vynoří hlava a požádá vás, ať se zbavíte dabuse. Dabusovi řekněte o mrtvole jeho kámoše a on vejde do domu. Jděte zpátky za hlavou a ta chce, abyste ještě našli místa, co dabus opravil. Ty najdete tak, že pod kurzorem se objeví otazník. Zničte je buď kladivem nebo páčidlem a zpátky za hlavou. Ta poděkuje a otevře průchod do Dolní čtvrti.
Válečná věž
Dolní čtvrť je místo, které se Úlu zdaleka nepodobá. Jsou tu nějací šašci stejné rasy jako Dak´kon takže na ty bacha. Jak se dostanete do věže se dozvíte od chlapa jménem Lazlo, který je na tržišti. Řekne vám, že způsob, jak se dostat do věže je možná nechtít tam. Portál je poblíž místa, kde stojí zelený Abishai. Jděte po dřevěném padacím mostě. Ve věži je obří robot. Popovídejte si s ním a on vám může vykovat zbraň, co vás může zabít. Od robota taky můžete dostat čepel entropie výměnou za modronskou kostku, ale až poté, co jste s ní byli v Baatoru.
V dolní čtvrti je ještě jedna důležitá osoba: Lothar je nekromant pod dolní čtvrtí. Dostanete se k němu opuštěným domem a dovíte se od něj o Ravel Puzzlewell.
Městská hala
Z předchozí lokace víte o Ravel Puzzlewell. Je to noční čarodějnice a právě k ní povedou vaše další kroky. Dozvíte se, že s Ravel by vám mohl pomoci jeden mág Quell. Je v soukromích sensoriích v městské hale a tam se jen tak nedostanete. Jsou dvě možnosti. Buď zalžete vrátnému, že jste členem Vnímavých a nebo se musíte ke společenstvu přidat. Jakmile budete v sensoriu, najděte Quella. Hned na začátku zjistíte, že je to milovník sladkostí. Když jsem to hrála já, snědla jsem mu bonbon co upustil. Quell vás pošle koupit mu nějaké sladkosti. Ty se dají najít v obchodě kuriozit. Kupte čokoládového ďablíka a hotovo. Zpátky za Quellem. Odevzdejte čokoládu a mág vám poví, že jste šílenec, když chcete Ravel najít a že by vám mohli pomoci v Nevěstinci duševních rozkoší.
V soukromém sensoriu jsou tři kameny. Jeden obsahuje vzpomínku Deionarry, druhým k vám promluví Ravel a třetí je past vašeho minulého já. Z deionařiny vzpomínky zjistíte, že vám odkázala nějaké dědictví. Ravel vám řekne o klíči a dveřích. A vaše minulé já vám nic podstatného neřekne. Jděte si vyzvednout dědictví od advokáta. Advokát je ale táta Deionarry a rozhovor alespoň ze začátku musíte vést správným směrem. Deionarra vám odkázala prsten, dvě léčítka, svitek léčení a dopis. Dopis klidně půjčte jejímu tátovi, když mu řeknete o kameni s Deionarrou, chce po vás, abyste mu umožnili vstup do sensoria. To není problém.
Pokračujte ale městskou halou do ubytovací části. Recepční řekněte, že chcete odpočívat a ona vás uvítá jako starého známého a dostanete klíč od pokoje. Ve skříni v pokoji je magický dvanáctistěn. Otevřete jej a hle, je napsán neznámým jazykem. V horní čtvrti je dům Lingvisty. Jděte za ním a požádejte ho o přeložení nápisu. Řekne, že je to jazyk Uyo, který uměl jeho otec. Chce po vás najít svůj deník. Ten je v Nevěstinci v prvním pokoji od vstupu zleva. Vraťte deník a on vás naučí Uyo. Dvanáctistěn je deník vašeho minulého já. Z deníku zjistíte, že to byl vesměs magor. Hlavní ale je to, že si u zanechal dědictví. Šup zpátky k advokátovi. Vyzvedněte věci. Je tam kaleidoskopické oko, ale co je hlavní - objednávka v hale Božích lidí. Jděte tam a u chlapa podobného advokátovi si vezměte, co jste si objednali. Je to poloprůhledný kousek železa. Ten nezahazujte, je dost důležitý.
Nevěstinec
Hned u vchodu stojí žena s křídly. Je tu sukuba, jedna z Tanar´ri. Můžete ji požádat o účast na vaší výpravě a stojí to za to. Sukuba je kněžka a má spoustu pěkných kouzel. Ale to není to hlavní. V nevěstinci je (kromě hostů) devět holek. Yves vypravěčka příběhů, Kimaxsi zmijí jazyk, Kesai-Serris, Vivian, Dolora, Nenny, Juliette, Marissa a Mlčenlivá prostitutka Ecco. Popovídání se všemi obyvatelkami Nevěstince zjistíte, že Ecco něco ví o Ravel, ale je němá. Taky se dozvíte, že Dolora by měla o Ecco něco vědět. Zajděte za Dolorou a zeptejte se jí na Ecco (jestli jste s ní už mluvili a ona po vás chce splnění úkolu, tak vám nic jiného nezbude). Dolora ví, co se Ecco stalo. Slibte Ecco, že najdete způsob, jak jí vrátit řeč. V obchodě s kuriozitami je jazyk fienda. Kupte ho a dejte Ecco. Ta opravdu začne mluvit, ale ne tak, jak by si přestavovala. Znovu jí slibte, že pomůžete a ona vám dát poukázku na tisíc peněz. Jděte (kam jinam?) do obchodu s kuriozitami a kupte Dévovy slzy. Opět je dejte Ecco a ona konečně začne mluvit. Ecco o Ravel opravdu ví. Řekne vám, že Kesai-Serris je Ravelina dcera. Zmíněná tomu ale nevěří. Juilette vám řekne, že Kimaxsi je s Kesai-Serris poloviční sestra. Kimaxsi vám to potvrdí - mají stejného otce, ale jinou matku. Vraťte se k Kesai-Serris a poraďte jí, ať se zeptá otce. Nenápadně poslouchejte její rozhovor s otcem. Kesai-Serris nakonec souhlasí, že vám pomůže. Najděte pro ni čistý kapesník (v Nevěstinci je jich několik) a ona vám dá svou krev.
Ravelino bludiště
Vylíhnete se svou skupinou na JZ straně bludiště. Ravel je kousek od výchozí pozice. Doporučuji vybrat Annah, použít plížení a dojít k Ravel, abyste tam pak nebloudili. Ravel je taková malá baba, vůbec nevypadá jako mocná čarodějka, před kterou všichni padají na zadek. Ravel bude chvíli rýt do vašich přátel a řekne vám nějaké nesmysly, než se dostanete k tomu podstatnému. Ravel má nějaké otázky ohledně vašich přátel (vždy musíte říct, jak si jich ceníte) a zeptá se vás i na svou otázku: Co může změnit charakter člověka?. Máte na výběr ze spousty možností (láska, stáří, bohatství, smutek, sféry...). Pak se můžete ptát vy. Hlavní důležité je to, že Ravel vás odělila od Smrtelnosti na vaše přání, že po každé vaší smrti se zrodí jeden stín, a že neví, kde vaše Smrtelnost je. Ví to anděl Trias, uvězněný pod Curstem. Ravel vás ale nenechá odejít. Musíte si zabojovat. Je poměrně silná a umí hnusné kouzlo Černá koule, která zraňuje a uspává. Vyvolává si nějaké ty chodící stromy, ale zabít se dá. Chvilku to hold trvá. Až bude mrtvá, nezapomeňte si vzít věci z jejího těla. U teleportů (jsou tři) se vylíhnou stíny a jeden velký stín. Teď jde do tuhého, ale když jich po vás nejde deset najednou, je to v pohodě. Správný teleport je SV. Obejměte se před ním jak říkala Ravel a vstupte.
Curst
Dostanete se do Curstu (neptejte se, jestli je ve stejný Sféře jako Sigil) pouštního města. Jděte rovnou do baru v nižší části Curstu. Barman vám řekne, že na cestě k Triasovi je třeba zaklínadla složeného pěti částí.
1. První část má voják naproti baru. Pokecejte, dozvíte se, že skupina zrádců obchoduje s otroky a zajala dceru barmana. Skupinka je v horní části Curstu. Žena je obklopená vojáky a s jedním z nich si promluvte, řekněte mu, že chcete osvobodit holku a on se vám vysměje a napadne vás. Snažte se se svojí skupinou dostata mezi vojáky a holku, protože jinak jí zabijou. Vojáky musíte vybít tak jako tak. I když to holka nepřežije, část zaklínadla dostanete.
2. Dvojku má holka rovněž v baru. Chce, abyste urovnali spor mezi bratry. Jeden je kovář a druhý alchymista. Od každého dostanete otcovu závěť, ve které bohužel není, jak peníze mezi bratry rozdělit. Uložte si to a rozhodněte ve prospěch alchymisty, protože ten vám jinak odmítne prodávat léčítka, což je dost v háji. Jděte za holkou a ona vám řekne další část.
3. Nabat po vás chce zachránit správce skládky. Jděte za spárvcem a ten řekne, ať si jdete promluvit s badity v horní části Curstu. Jakmile ukončíte s hrdlořezy rozhovor vraťte se ke správci. Zabojujte si a nenechte správce umřít.
4. Dallan vám řekne o muži jménem An´Izius. Ten je v horním Curstu u brány do Carceri a z pokecu zjistíte, že se musí zbavit jiné političky města Siably. Ta je kousek vedle na východ. Máte říct kapitánovi stráží, že ho chtěla zabít. Promluvte nejdřív se Siablou a dozvíte se, že ona vám zaplatí taky, pokud kapitánovi řeknete, že An´Izius chtěl zabít jí. Teď máte na výběr. Buď udáte Siablu, nebo An´Izuise nebo oba. Nejvíc bodů je mám pocit za udání obou. Zaplaceno sice nedostanete ale 200000 zkušeností je dost, ne? Oba protivníci zmizí a Nabat vám ještě poděkuje, že jste se zbavili obou dvou.
5. Dona Quisho po vás chce, abyste osvobodili fienda, kterého uvěznila. Jděte do obilné sýpky a vyvolejte v horním patře démona. Chvilku s ním smlouvejte a on vám nabídne pěknou sekeru Srdcomlat. Souhlaste a uvolněte ho. Dona Quisho vám řekne poslední část kouzla a jde ven rozdat si to s fiendem.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 JamesBerne JamesBerne | E-mail | Web | 3. dubna 2017 v 2:26 | Reagovat

Sleep apnea is a common sleep disorder than can affect as many as five percent as adults, but often goes unrecognized. If you suffer from this condition, you will stop breathing for up to a minute while you sleep. This can cause snoring, fatigue, and other problems. Fortunately, there are effective treatments to help you find relief.

Skip sleeping pills if you are prone to bouts of sleep apnea. You may feel you need them to get to sleep, but they have a similar effect as alcohol on the body. They also have additional side effects besides the obvious ones. Stay away if you want to lessen your sleep apnea symptoms.

Try your best to lay off tobacco and nicotine products. Cigarette smoke can irritate your upper airway causing it to swell up, subsequently hindering your ability to breath during the night. Quitting smoking could therefore, significantly improve your sleep apnea symptoms and will also improve your body's overall health and your feelings of well-being.

If you suffer from sleep apnea, it is vital to avoid consuming alcohol before bedtime. Alcohol acts as a sedative, therefore, it will naturally slow down your breathing. In addition, it will relax all the muscles in your body, including those in your throat that help to keep your airway open.

If you are taking a great deal of medicines on a regular basis, sit with your doctor and discuss how they can be reduced. Side effects from prescription medication can be making your sleep apnea worse. Keep a dialog open with your doctor and make sure he is up to date on all your symptoms.

Try your best to maintain a regular sleeping schedule. When your body gets into a customary sleeping cycle, you will find yourself getting a better night's sleep, and you will also be more relaxed. Several studies have shown that apnea episodes decrease when a person is not sleep deprived or stressed out.

Remember to keep your medical ID upon your person if you make use of a CPAP for your sleep apnea. If you are in need of medical attention, it is important that the people helping you realize you have sleep apnea and use CPAP therapy. With your ID you can inform medical personnel about your sleep apnea and your CPAP device.

A great way to know if you are experiencing severe apnea is to keep a sleep journal. Write down all the times that you wake up in the night and also record how you feel in the morning. This will help you to have a record to see your progress.

If simple changes in your lifestyle, such as regular sleep hours and losing weight, have not eliminated your sleep apnea episodes, it is time to consult with a sleep specialist. The specific causes of your sleep apnea can be evaluated, and an individual treatment plan can be designed for you.

There are several things that can trigger sleep apnea and there are many treatments. Since you have read this article, you have increased your knowledge about dealing with your sleep apnea. Pass this knowledge on to others whose lives may be affected by this condition. A great night of sleep is still very possible for you.

<a href=https://www.viagrasansordonnancefr.com/>viagrasansordonnancefr.com</a>

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama