................................Co může změnit charakter člověka?............................

Hlavní linie - 2. část

29. srpna 2007 v 16:40 |  Návody
Trias
Teď máte dvě možnosti - buď půjdete za barmanem, nebo vstoupíte do podzemí chodbou na skládce. Nezapoměňte si spoustu, ale opravdu spoustu léčítek (já měla přes 200 a jen taktak to stačilo). Vstoupit chodbou na skládce se vyplatí. Je to blíž a krom toho, jestli máte sebou Annah, v první úrovni vůbec nemusíte bojovat. Projděte Annah nahoru kolem nové potvory, kolem poustevníka do další lokace (je to podvod, já vím, ale taková jsem já). Hned u vchodu vás napadnou treloni. Pak si to pořádně ukládejte a vydejte se dál. Je dobré nechat partu někde a jít k nepřátelům (curstská stráž) jednou postavou. Jak vás stráže zmerčí vemte nohy na ramena a rychle do bezpečí party. V této fázi hry se velmi hodí Mortík. Použijte litanii kledeb a mě skoro vždycky fungovala a pak už je sranda zabít je. Na dvou místech jsou stráže asi tak po osmi, takže na ně bacha. Začátek lokace musíte vymlátit celý, ať už chcete nebo ne. Za dveřmi, co hlídají dva strážci, je anděl Trias. Požádá vás o návrat jeho meče, který je někde tady v podzemí. Řekne vám, že dveře se dají otevřít kouzlem (které vám řekne) a že jeho meč je vlastně to, co drží celý Curst v poutech, nebo tak něco.
Meč je za dveřmi na JZ lokace. Až se dostanete k prstencům, zase se vyplatí použít Annah a pak metodu "přilákat po jednom". V prstencích můžete potkat Robertu, Siablu a An´Iziuse, podle toho, koho jste udali. Poslední prstenec nemusíte vymlátit celý, stačí kousek, abyste se dostali k meči. Meč hlídá taková hromada rosolu a ta vám ho vydá jen, když ji porazíte. Máte na výbět tři možnosti: Síla, Rychlost a Inteligence. Vyberte si zcela podle sebe a svých schopnistí. Až dostanete meč, dejte bacha. Když meč opustí své místo, pouta Curstu se opravdu uvolní a po cestě ven můžete narazit n několik skupinek Cursťanů, jak bojují se skupinou stráží. Nejlepší je zase využít Annah. Vraťte se pouze s ní do lokace s poustevník a rychle zase zpátky (nebojte, potvory, co jste zabili, tam znovna nebudou). Přesekněte Triasovy pouta a popovídejte si s ním. Řekne vám o Fhjullovi Jedovatém jazyku, který je zavázán konat dobro a který žije v pustinách. Otevře vám portál ve dveřích, které předtím nežli otevřít ve SV lokaci. Za teleportem je Vhailor (viz. Kamarádi).
Pustina
Pustina je malá lokace plná písku a nepřátel. Nebojte nepřátelé jsou slabí a nebudou vám dělat problémy. Fhjull Jedovatý jazyk žije v kostře praještěra. Můžete si u něj odpočinout, může vám dát nějaké věci a kouzla. Ta jsou poměrně dobrá, takže si vezměte od každého alespoň jedno. Ale hlavně z fienda vyražte dvě odpovědi: Že o vaší smrtelnosti ví možná Pilíř lebek v Baatoru a že z Baatoru se můžete dostat pomocí onyxových kamenů. Teleport do Baatoru je u hlavy kostry.
Baator
je velká narudlá krajina plná příšer. Jsou tu abishaiové všech tří barev, ty velké hromady rosolu, velcí ještěří příšeráci a další hromady rosolu Lemurové. Nejrychlejší možnost jak se dostat k pilíři je nachat se zabít. Pilíř je velká hromada lebek, k nimž patřil i Mortík. Mezi lebkami je i Pharod, ale to je naprosto jedno. Pilíř po vás bude chtít platbu za odpovědi. Ta vám stačí pouze jedna: Kde je vaše smrtelnost. Pilíř jako platbu chce buď Mortíka (přečtěte ci pozorně "Na co dát bacha" viz. Kamarádi), Modronskou krychli (nedávat, přijdete o možnost jít do Rubikonu a získat nejlepší zbraň hry), udat Fhjulla (to taky nedělejte), Annah, Fall-From-Grace (nepřipadá v úvahu ani jedna) nebo vaši nesmrtelnou krev. Když dáte svou krev, permanentně se vám odečte 15 životních bodů, ale to nejmíň bolestivé. Představte si, že vedle vás Mortík už nebude lítat a nebude mít ke všemu kecy!
Z Baatoru se dostanete, když vyjdete z lokace (napadnou vás ihned Abishaiové) a půjdete přímo na západ, až dojdete k velkým šutrů. Tam jsou nějaké ty potvory - zabít. Popojděte pak pár kroků k šutrům a otevře se vám teleport.
Znovu pustina
Jste zase v pustině, přesně tam, kde jste se vylíhli prvně. Šup zpátky za Fhjullem, který vás nepříliš nadšeně uvítá. Dozvíte se od něj, že byste se měli vrátit zpátky do Curstu, protože Trias se pomstil a zničil ho. Teleport je u zadních nohou.
Ruiny Curstu
To je správný výraz. Nikde tam absolutně nic není. Dostanete se hned do horního Curstu. Pokud jste splnili v Úlu úkol s krabicí od Mara, může vás tu napadnout fiend, který ji obýval. Je to poměrně gorila, ale odměna je sládká: super prstýnek, který šíleně zvyšuje životní body (to už vás ta platba Pilíři nemusí tolik mrzet). Pokračujte k bráně do Carceri, kde před tím byl An´Izius. Hlavy vám poví, že Curst sklouzl do vězeňské sféry Carceri poté, co jsto osvobodili Triase. Hlavy vám otevřou teleport a teď se modlete, že jste si nakoupili dost léčítek.
Carceri
Je místo plné potvor. Jsou tu treloni a spousta jiných potvor. Nemá cenu je vybíjet, pořád jsou tam další a další. Hned, jak vstoupíte, osloví vás správce skládky. Trias se stal něčím jako samozvaný tyran Curstu a je třeba ho zničit. Správce skládky říká, že je třeba vrátit lidem dobrou vůli a tím máte Triase oslabit. (Je pravda, že pak se mi zdálo, že je tu míň potvor, ale nemusíte úkoly plnit) Úkoly na jednotlivé záchrany vám nikdo nezadá, ale zkušenosti dostanete:
1. Hned u správce jsou pod vozem uvěznění dva lidé. Osvoboďte je oba.
2. Pod vchodem do skladiště běhá holka pronásledovaná hrdlořezy. Hrdlořezy zabijte a holka vám poděkuje. Můžete ji obejmout a políbit, čímž si vysloužíte pár kousavých poznámek od Annah.
3. Ve skladišti je pár anarchistů a Ebb Kolenovrz. Ano, čtete správně. Je to ten válečník, kterého jste mohli potkat u Doutnajícího nebožtíka v Sigilu. Ebb vám řekne, že Curts se teď stal rájem rabovačů a on jim velí. Řekněte mu, ať toho nechá a přesvědčujte ho, dokud nepovolá svoje lidi zpět a do boje.
4. Jak vstoupíte do domu lihovarníka, uvidíte, že ho chtějí napadnou hrdořezové. Postavte se mezi ně a lihovarníka a zachraňte ho.
5. Na dřevěném pódiu se chystá poprava. Řekněte soudci, aby to nedělal a že kvůli tomu Curst sklouzl do Carceri a on odsouzeného propustí.
6. Na dalším "mole" hlídaném dvěma gorilami je obchodník s otroky. Projděte mezi gorilami a přemluvte otrokáře, aby vězně propustil.
7. V kasárnách jsou stráže, které můžete přesvědčit, aby šli pomoci v boji.
Správa Curstu
Trias je v nejvyšším patře správy curstu. Hned jak tam vlezete, zaútočí na vás Sohmienové, což jsou velmi slabí kříženci koně a příšery. V dalším patře jsou curstští vojáci bojující s příšerami (ti všixhni ás nemají v lásce). Další patro je až na jednu mrtvolu strážce prázdné. Strážce vám řekne, ať si dáte bacha, že Trias je dost silný. Nekecá.
Trias vám nejdřív řekne, ať ho zkusíte zabít. Zkuste to. Trias se tuhý soupeř a používá hodně, hodně hnusné kouzlo ostrá bouře, která mě vždycky stojí alespoň dva kamarády (většinou Annah a Grace). Těsně předtím, než ho zabijete, vás osloví. Zeptejte se ho na pevnost Lítosti a on vám řekne, jak se tam dostat. Vchod je v Márnici a klíčem je kousek vaší kůže. Pokud Triasem potá přemluvíte, aby šel prosit svého otce o odpuštění, dostanete super kouzlo Nebeská armáda. Pokud máte u sebe Vhailora, nenechá ho odejít. Zabije ho a anděl vás prokleje. Nedbejte na to a seberte pěkný meč, co z něj vypadne. Jakmile ho zabijete, otevře se vám portál pryč.
Sigilská Márnice
Objevíte se poblíž Márnice. Nakupte si léčítka (já měla asi 350 a bylo to trochu moc) a vesele si vyražte do Márnice. Jsou tři způsoby, jak se tam dostat: Buď patříte ke spalovačům, nebo řeknete vrátnému, že jdete za Dhallem a nebo řeknete Sylfovi, aby vás propašoval dovnitř.
Vchod do Pevnosti Lítosti je hned u stolu, kde jste se probrali. ULOŽTE si to a otevřete portál. Máte na výběr ze tří nebo čtyř "lítostí". je noprosto jedno, kterou vyberete. Těsně předtím, než vstoupíte, zeptáte se každého společníka, jestli jde. Všichni souhlasí až na Mortíka. Ten spolu s Dak´konem vám poví, že do Pevnosti jste už jednou šli. Byli jste rozdělení od svých společníků (Dak´kon, Deionarra, Xachariáš, Mortík). I Mortík nakonec souhlasí. Takže s notnou dávnou odvahy a tunami léčítek vstupte.
POZOR! Vezměte si sebou to nejdůležitější (Léčítka, Deionařřin prsten, bronzovou kouli, čepel nesmrtelného) k sobě! Od svých kámošů budete odděleni.
Pevnost lítosti
Jakmile vstoupíte, budete sami. Jste na takových mostech, takže jděte na západ a až se před vámi otevřou dveře, vstupte. Další lokace je plná stínů. Ne těch vytáhlých ženských postav nebo kostlivci s pařáty. Tohle jsou pravé stíny. Obrovské fialové bytosti. Pokud na vás jde jeden nebo dva, tka je to většinou v pohodě, zvlášť když máte dost léčítek. V lokaci jsou čtyři stroje. Jeden je poblíž místa, kde se vylíhnete, další na balkónech na západě, další na plošině na severu a poslední na plošině na východě. Každý stroj vás teleportne někam pryč. Když zmáčknete páčku, uvidíte animaci, jak vaši přátelé umírají rukou Trascedentního, všichni kromě Ignuse a Vhailora (pokud s vámi cestovali). Uvidíte celou vaši partu, kromě Mortíka. Nebojte, nezradil vás ani ic podobného. Otázka je, co by se dělo, kdybyste sebou Mortíka neměli, protože stroje jsou jen čtyři.
Až aktivujete všechny stroje, otevře se vám teleport. Dostanete se do místnosti s krystalem. Jakmile se ho dotknete, napadne vás Ignus nebo Vhailor a to ikdyž ani jednoho sebou nevezmete. Ignus je slabotina (hlavně pokud s vámi nechodil), Vhailor je horší. Až jednoho z nich zabijete, prohlédněte si místnost. Za jednou sochou je zvučící kámen. Ten seberte, klidně si ho poslechněte, ale k ničemu není. Dotkněte se znovu krystalu.
Tři inkarnace
Dostanete se do velké šedé místnosti a tam k vám přijdou tři vaše minulá já (viz. Minulé životy). Z rozhovorů s nimi se dozvíte různé věci a s každým se musíte sloučit. Pokecejte o všem možném a nemožném se všemi třemi!!!!!!!!!! S praktickou inkarnací pořídíte těžko. Buď musíte mít velkou inteligenci a moudrost, nebo jí musíte zabít. S paranoidní je to snadné. Jestli jste rozluštili dvanáctistěn, znáte Uyo jazyk. Tím na něj promluvte a přesvědčte ho, že jste jeden a ten samý. Nejjednodušší je to s hodnou. Stačí si pokecat a ona se s vámi sloučí. Jestli jste vedli rozhovor správným směrem, dokážete teď otevřít bronzovou kouli a dozvědět se svém jméno. Nejlepší je ale promluvit s inkarnacemi v tomto pořadí: Hodná, Paranoidní a Praktická. Po otevření bronzové koule vám totiž naskočí 9 levelů! Ty vražte do moudrosti (já měla 25 a zbytek jsem narvala do inteligence, ale to podle mě nepotřebujete) a promluvte s praktickou. Pak už jí můžete přetčilt silou vůle.
Deionarra
Až se spojíte se všemi třemi, objeví se Deionarra. Řekněte jí, jak zemřela a pak si vyberte jednu z možností (chci za společníky, chci porazit nepřítele.....). Deionarra se s vámi rozloučí a teleportne vás k vaší Smrtelnosti.
Smrtelnost
Ocitnete se v jiné místnosti. Uprostřed jsou mrtvolky vašich přátel, ale nesnažte se je oživit - nefungujete. Pokračujte dál, až se promítne animace a objeví se Transcedentní neboli vaše smrtelnost. Ta s vámi povede krátký rozhovor typu "já, já, já, ty" a pak odplachtí k mrtvolám vašich přátel. Veďte rozhovor směrem, že chcete něco vědět a pak máte tyto možnosti:
1. Říct své jméno (pokud ho znáte z bronzové koule). Tím získáte nad Smrtelností moc a ona se s vámi spojí.
2. Vést rozhovor směrem "Co jsi udělal mým přátelům?!". Navrhne vám oživit jednoho, což můžete udělat.
3. Tato možnost je moje oblíbená. Opět začnete větou "Co jsi udělal mým přátelům?!" a pochybujte o tom, že Smrtelnost dokáže vaše společníky oživit. Když se vám to povede ukecat správně, Smrtelnost si to odplachtí do Pevnosti Lítosti zkontrolovat, co mu tam tropí stíny. Vy zatím můžete oživit své kámoše (všechny - animačka). Jak zjistíte, Mortík jako jediný přežil a mrtvého jen hrál. Všichni souhlasí, že vám pomůžou Smrtelnost zabít a Smrtelnost se objeví. Samotný boj vás bude stát minimálně jeden život jednoho z přátel (alespoň mě to tak vždycky vyjde). V tomto souboji se vyplatí mít sebou Mortíka, Annah, Dak´kona, Grace a Nordoma, protože ani jeden vás nezradí a budete to tak souboj jeden (nepřítel) proti šesti (vám).
4. Zeptáte se: "Co může změnit charakter člověka?" Smrtelnost řekně, že nic, ale vy mu odporujte. Správná odpověď na otázku je totiž VÍRA. Smrtelnost se s vámi po dlouhém a únavném rozhovoru spojí dobrovolně

Ať už použijete kteroukoli možnost, zobrazí se vám animace. Jedna (v případě, že jsou použili 4.) a druhá (zbytek) poté co se spojíte se Smrtelností. V závislosti na tom, co použijete, hra pokračuje nebo končí. Po možnost 1 a 4 oživíte kámoše a pokecáte si s nimi. Všem nabídnete návrat do Sigilu, což odmítnou.
KONEC!!!!!
Poslední animačka se objeví poté, co jste opět smrtelným. Animačka vypadá asi takhle:
Stojíte v Pevnosti Lítosti, sami, čekající na konec. Najednou vás sežehne plamen. Dostanete se na místo, kde je rudá obloha a vidíte zbraně. Vstanete a rozhlédnete se kolem. Stojíte na kopci, pod vámi bojují Baatezu a Tanar´ri. Dostali jste se nejspíš do nějaké Nižší sféry, do Války krve. Kolem sebe vidíet zbraně - meče, palcáty, sekery. Uchopíte palcát a zkušeným okem ho prohlédnete. Vyrazíte přímo do bitevního pole a slyšíte ženský hlas jak, říká: "What can change the nature of the man?" neboli:
CO MŮŽE ZMĚNIT CHARAKTER ČLOVĚKA?

Nedokončené příběhy
Pokud jste pozorně četli, případně ještě líp - hráli jste hru, máte nejspíš spoustu otázek, stejně jako já. Co se stalo s vašimi přáteli, co vás nezradili? Zůstali v Pevnosti lítosti nebo zmizeli stejně jako vy do jiné sféry? Zůstali pohromadě? Stane se z nich skupina bojovníků obávaná ve všech sférách? Vydá se každý za svým vlastním osudem? Smilovala se Gracina matka nad svou dcerou? Přijali githzeraiové Dak´kona? Našla Annah své rodiče? A co Mortík? A Nordom? A co vy? Proč jste se dostali tam, kam jste se dostali? Opravdu je to Válka krve nebo autorka tohoto blogu zase jednou pěkně kecá? A pokud je to opravdu Válka krve, proč jste zrovna tam? Jaký je důvod? Máte se stát nejslavnějším hrdinou tohoto nekonečného a největšího známého konfliktu v dějinách sfér? Nebo je účel vaší přítomnosti vaše co nejrychlejší smrt v podobně nelítostný nepřátel? A tak dále.
Určitě by vás napadla i spousta dalších podobných dotazů, jako třeba: Prolomil někdo klec paní bolesti? Co se dělo s Rubikonem? A co Ravelino bludiště - dostal se tam ještě někdy někdo, nebo ho Paní bolesti zničila? Kdo vedl dál Nevěstinec duševních rozkoší? Je možné zničit Mnohojednoho nebo Tichého krále (ikdyž to možná víte)? A pokud ano, co se stane s lykantropy a nemrtvými? Zůstane Pohřbená vesnice navěky pohřbená? Skončí někdy Válka krve? A co Pilíř lebek? Zůstal v něm Pharod navěky? Kdo je vlastně Paní Bolesti? Opravdu byla Ravel zničena a co ostatní Šedé dámy? Sklouzl Sigil někdy do Carceri? Co se stalo s Fhjullem Jedovatým jazykem? Vedl si Curts lépe po návratu z Vězeňské sféry? Jak vlastně vypadá Marissa z Nevěstince? Co se stalo s Deinarrou? Opustila náš svět a přestala být duchem? A její otec? Přidal se Iannis k Vnímavým, aby mohl navštěvovat vjemový kámen své dcery neomezeně? Dokončili boží lidé svůj stroj? Co se stalo s Pevností Litosti, když se o ní už nikdo nestará a nikdo do ní nezná vchod? A tak dále a tak dále. To bychom tu mohli být donekonečna, než by jsme vyjmenovali všechny možné otázky. Ale na tu nejdůležitější jsem zapomněla:
Co může změnit charakter člověka?
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Ruda Ruda | E-mail | 27. září 2007 v 0:43 | Reagovat

Teď jsem si četl tvůj návod: je vidět že jsi to vůbec ještě nehrála za mága - já jsem si také nakoupil zásobu léčivých lektvarů ale jak si viděla z mích obrázků - (invetáře postav) co jsem ti posílal (doufám že ještě nějaké povedenější zveřejníš),

že jsem lektvary skoro vůbec nepotřeboval. Mág na vyšší úrovni si se všemi nepřáteli poradí sám (ještě se dá koupit tetování které zvišuje počet kouzel 1. a 2. úrovně a +3inteligence) , a ke konci jsem měl také kromě inteligence a moudrosti na 25 také odolnost takže jsem léčivé lektvary vpodstatě už nepotřeboval.

Psala jsi že někdy Annah používáš k tomu aby ses bez boje dostala do další lokace: Já jsem prostě na sebe přilákal co nejvíce nepřátel - v lokacích kde jich je hodně pohromadě  (podzemí Curstu, Baator, pevnost lítosti - alespoň 8, 10 ... ) a sešlu 3 - 5* kouzlo včelí roj a držím si od nich odstup když někdo přežije - tak už je jenom lehce domlátím. Samozřemě používám také hodně kouzla: Bouře řetězových blesků, mocné střely, Roj meteoritů, a další kouzla s plošným ůčinkem. Když někteří nepřátele ze strachu už prchají tak se za nimi neženu a jednoduše je sundám magickou střelou (1. úroveň).

V rujnách Curstu jsem toho fienda lehce zabyl kouzlem které prostě dotyčného bez ohledu na jeho odolnost zabije(zůstanou po něm jen kosti)  nebo mu způsobí značné poškození - takže před sesláním uložit - když ho to hned nezabije - nahrát a zkusit znovu seslat.

V tom bláznivém Curstu se dájí sehnat nejsilnější dýky pro Annah - v zamčené bedně v místnosti před Triasem - Annah ji snadno vypáčí.

2 Loner Loner | 11. října 2007 v 18:18 | Reagovat

V Pevnosti Lítosti na tebe Ignus zaútočí v případě že je tvé přesvědčení neutrální nebo dobré, jestli jsi chaotická či zlá očekává tě Vhailor. Jestli jsi s sebou měla Ignuse celou dobu (zbožňuju ten jeho hlas a obzvlášť to jeho:,,Ignus will one day kill you!") tak je to od prostřední obtížnosti výš pořádná bitva, obzvlášť pokud jsi ho používala jako nositele těch nejničivějších kouzel, zato Vhailor se svou dokonalou ododlností na magi je zase oříšek pro mágy. Transcendentní opustí střechu zkontrolovat Stíny jen když jsi předtím poslouchala mluvící kámen, nevím proč to tak je, ale prostě to tak je. Další věc - ve hře Neverwinter Nights(dvojka, myslím) je zmínka o Dak'konovi... jako o jednom ze  čtyř největších githzeraiských hrdinů Sigil nemůže sklouznout do Carceri ani do žádné jiné Sféry to se může stát jen hraničním městům v Pustinách, Sigil ani není sféra je to prostě unikát absolutní střed sfér.

3 Loner Loner | E-mail | 13. října 2007 v 19:08 | Reagovat

Pokusím se osvětlit několit nedokončených příběhů.

Tak tedy: Na samotném konci Bezejmenný odešle všechny své přátele zpět do Sigilu, krom Ignuse kterého odešle na Sféru Ohně a kde bude konečně mít vše co chtěl. Bezejmenného společníci spíše šli každý svou cestou, následovali jeho, ne jeden druhého, nikdo s nikým vlastně nekamarádil, jen šel s Bezejmenným. Snad jen Grace se po návratu vydala Bezejmenného hledat v Nižších Sférách, jak říkala. Gracina matka nemiluje ani ji ani své děti, nemá důvod jí odpouštět. Dak'kon se stal jedním  ze čtyř největších githzeraiských hrdinů. Annah své rodiče patrně nikdy nehledala, měla Pharoda, Morte se dost možná usadil a osvědčil v Gracině Nevěstinci, kdo ví a Nordom? Modronští tuláci prahnou po nových zážitcích, vědomostích a dobrodružstvích. Bezejmenný přestože na své finální pouti za nalezením sebe sama neudělal jedinou špatnou věc, Mocnosti nebo to co ho odsoudilo se neřídí činy které udělala tato jeho poslední inkarnace, soudila ho jako celek. Nezapomeň, po ztrátě paměti se u něj projevila jiná osobnost ale byl to ten samý člověk, totéž tělo a jakmile se sjednotil, musel zaplatit, všechny jeho hříchy a zločiny byli přece jen nakonec dílo jediného muže-jeho, z určitých pramenů se dá usoudit že žil tisíc ne li více let, za každý jeho nový život někdo zaplatil tím svým a to je za tisíc let SPOUSTA nespravedlivě zabitých. I Irenicus(Baldur's Gate 2) byl, jakožto velmi mocný hříšník odeslán do Války Krve a jeho schopnosti a moc mu byli odebrány nebo zredukovány. Co je účelem Bezejmenného ve Válce Krve? to je otázka nad kterou si má každý bloumat sám. Sigil vlastně nemůže být nijak závažně prolomen, dokázala to jen Coaxmetalova dobývací věž ale ta byla zpacifikována a Ravel to téměř dokázala, ale kdokoli kdo se pokusil o to samé by dopadl tak jako ona. Co by se dělo s Rubikonem? Stál tam předtím a fungoval a bude stát zřejmě nadále, Mechanus na něj zapomněl. Ravelino bludiště už nikoho nemuselo věznit a mohlo být zrušeno.Údržbář Nevěstince říkal že onen dům má dva vlastníky, bohužel nikde nejde dohledat kdo je ten druhý. Mnohojednoho nejspíš nejde nadobro zlikvidovat, Kraniokrysy byly a budou a způsob jak zničit Mrtvé národy je několik, stejně jakko Tichého Krále. Pohřbená vesnice byla zastavěna Dabusy a zapomenuta, patrně nikdy už neodhrabou, leda z rozkazu Paní.Válka Krve nikdy neskončí. Kdo se jednou dostane do Pilíře lebek, už ho neopustí, leda by měl štěstí na někoho tak mocného jqko byl Bezejmený. Paní Bolesti je prosně entita, největší ze záhad Mnohovesmíru.Sigil nemůže sklouznout do Carceri ani do žádné jiné Sféry to se může stát jen hraničním městům v Pustinách, Sigil ani není sféra je to prostě unikát absolutní střed sfér. Fhjulla buď zabili Baatezu, nebo po Triasově smrti byl oproštěn jejich smlouvy a mohl znovu páchat zlo a tím pádem se dost možná mohl vrátit ke svým ale spíš ne. Curst zůstal jaký byl vždy-městem zrady, některé věci nezmění ani krátký pobyt v Carceri. Marissa by se mohla podobat především legendární Meduse a Deionarra přece na konci, než se rozplyne, říká:,,Budu na tebe čekat v Síních Mrtvých má Lásko-lásko-lásko-sko(doznívání ozvěny), takže ta je z našeho světa definitivně pryč. Nemyslím že by Iannis potřeboval prožívat tak silný zármutek své dcery víc než jednou, ale kdoví. Pokud se Bezejmenný nepřidal k Anarchstům a stroj nesabotoval, patrně nikdo jiný už to neudělal a stroj byl dokončen.Pevnost Lítosti, po zániku Transcendentího a odchodu Bezejmenného a jeho přátel, se rozpadla a byla zničena a vyděšené, osvobozené zbylé Stíny se rozprchli pryč a časem zřejmě zahynuli.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama