................................Co může změnit charakter člověka?............................

Základní vlastnosti

30. srpna 2007 v 17:58 |  Základní info
Takže, když začnete, objeví se vám statistika. Máte nějaké ty bodíky a ty musíte někam narvat. Tady máte přehled, kam by jste je mohli narvat:
SÍLA - čím větší síla, tím větší poškození v boji a nosnost. Takže pro bojovníky je to ideální.
ODOLNOST - na odolnosti závisí, kolik vydržíte. Takže osoba s odolností 7 jde k zemi hned, zatímco bojovníka s odolností 25 už těžko skolíte na tři rány.
OBRATNOST - je vlastně základem pro zloděje. Vyšší obratnost vás dělá těžko zasažitelným v boji, zlepšuje zlodějské dovednosti.
INTELIGENCE - ta je důležitá pro mágy. Čím vyšší inteligence, tím víc kouzel se mohou naučit a víc si jich zapamatovat. Inteligence 23 dává neomezený počet kouzel k naučení. Ale ani bojovníci a zloději by na ní neměli zapomínat, protože pak budou mít málo možností k rozhovoru.
MOUDROST - Určuje sílu vůle a dedukční schopnosti. I ona je důležitá, protože s malou modrostí budete nuceni hodně věcí brát hrobou silou.
CHARISMA - ovlivňuje to, jak dobře budete působit na lidi. Osoba s vyšším charismem může snadno přesvědčovat a blafovat.
.....................................................................................................................................................
ŽIVOT - máte jenom jeden. Ne, to kecám. Jste nesmrtelní, takže když vás něco zabije, objevíte se na výchozím bodě lokace, nebo podobně. Třeba když zahynete v katakombách pod pohřbenou vesnicí, obnoví se vám !JENOM VÁM! celý život a vylíhnete se u vchodu do katakomb. Pokud někde přespíte, vám se obnoví celý život, ale vašim spolčníkům jen část. Sebe i společníky můžete léčit kouzly (to dělá FFGrace) nebo oživovátky. Těmi jsou: obvaz (3 živ. body), srážlivý amulet (9 živ. bodů), krvavý amulet (18 živ. bodů), srdeční amulet (27 živ. bodů).
MAGIE - ta je tady poněkud složitá. Nejsou tu žádné lektvary obnovující manu, ani samotná mana tu není. Nejde tu hrát za bojového mága ani žádnou jinou kříženinu (bojovníkozloděj, mágozloděj). Fungují tu sice kouzla v prášku (svitky) ale jsou kouzla, která jsou jednou a dost a už je nevyvoláte. Magie se tu používá takovým poměrně blbým způsobem. V knize kouzel (u FFGrace kněžský svitek) si namačkáte kouzla do šedých políček. Kouzla se objeví průhledně a nejdou vyvolat, když na ně ťuknete, zmizí. Musíte se někde vyspat (sami. Tedy se skupinou ale ne s nějakou štětkou). Tím se obnoví vám, Dak´konovi, FFGrace a Ignusovi (všem postavám používající magii) kouzla. Jedno kouzlo můžete namačkat několikrát, ale když ho namačkáte jen jednou, jenom jednou ho vyvoláte. Když během jednoho "bytí vzhůru" nevyvoláte všechna kouzla, nic se nestane.
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama